Política de cookies
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

X

Influencer

Stories d’una generació

Julie ha estudiat dues carreres, un màster i segueix sense trobar treball de la seua professió. Necessita tres treballs per a pagar el lloguer d’una habitació en un pis compartit amb tres amics: una mestra interina que no aconsegueix plaça, una extravertida cambrera sempre disposada a ajudar i un cantant de trap compromés amb una societat que no li escolta. Però, a Julie, encara li queda una opció: les xarxes socials. Una vida interessant, milers d’amics i fama a l’abast de la seua mà. Sembla fàcil, no?

“Influencer” és un musical sobre la generació dels stories i els haters. Dels contractes precaris i l’atur. La generació més preparada i la que no troba el seu lloc. Estrés, frustració, rutina… Com no buscar una eixida en les xarxes socials? Una vida interessant, milers de followers i fama a l’abast de la mà. En pla… impossible no donar-li a like.

lloc, xoc, joc

Lloc Joc Xoc és un joc en el qual guanya qui més temps s’oblida de si mateix, qui desfà els seus contorns i es confon amb els cartons, qui aconsegueix separar formes, ritmes, cadències i colps de manera que cap missatge tinga la fermesa que té el llenguatge. Escapant de les paraules que ens defineixen a força de mutar, el joc seria perfecte si, en acabar, fórem una altra cosa diferent que al principi. Això és impossible, i per això ens agrada.

Proyecto Olmo

Olmo és una peça de dansa que tracta de demostrar el nostre dret a la individualitat que persisteix a través del col·lectiu. Este títol representa un cognom, podria ser un cognom qualsevol, però en este cas “Olmo” representa la fermesa i la soledat en què cadascun es desembolica en grup; les seues decisions, iniciatives i sorpreses. L’hostilitat social davant el minoritari o diferent interromp constantment l’intercanvi de savieses oblidant que tots som complets, i és per això que “Olmo” ens permet mostrar i mostrar-nos tal com som; socials, comunicatius, creatius i junts.

Ghetto

Grup de persones de diferents nacionalitats, religions i orígens ètnics que comparteixen la mateixa situació de marginalitat. A la recerca de la bona energia, de l’“esperit líquid”, formant enclavaments segregats on se’ls permeta viure amb positivitat la seua passió, el moviment en estat pur, aconseguint allò que els faça lliures. La música Techno Jazz-Funk, conduirà el nostre moviment contemporani i urbà a la màxima expressió.

Outfit

L’outfit és la combinació de peces i accessoris segons la temporada i l’ocasió social. Hi ha outifts per a eixir de festa, per a bodes, sopars de negocis i d’amor, de nit a la platja, per al treball, per al meu enterrament, per a… El nostre desig voraç per la roba genera situacions de misèria en altres parts del món. Com podem gestionar aquesta realitat quan l’hem descoberta? Quatre individus, que se’n van de festa una nit, han d’escollir molt bé el seu outfit, potser pensen que es juguen la vida en eixa elecció.

Una proposta escènica socialment compromesa. Una denúncia al consum compulsiu, l’explotació laboral i l’impacte mediambiental derivat de la indústria tèxtil. Una trucada a la consciència des de l’art a una de les majors conseqüències de la globalització, la moda.

Considerem que l’ús del llenguatge artístic com mig reivindicatiu per a abordar temàtiques sobre abusos i injustícies com a forma de protesta i visibilització de conflictes que concerneixen a la societat, permet sensibilitzar i conscienciar a l’audiència i a la societat que accedeix a ell, i fer-ho des d’un altre lloc, que s’allunya de la insensibilitat dels mitjans de comunicació, i s’acosta a les emocions.

Áurea

Pretén ser un projecte vertebrador, multidisciplinari i multiespacial que partisca de la investigació i l’experimentació com si es tractara d’una labor científica, però des del punt de vista de l’art.

Punt de partida: Molts professors pronuncien conferències amb el títol «L’última lliçó». En elles, els organitzadors solen demanar-los que es plantegen la seua pròpia mort i consideren què és el que més els importa en la vida. I mentre parlen, el públic no pot fer una altra cosa que fer-se la mateixa pregunta: què ens agradaria comunicar als altres si sabérem que esta és la nostra última oportunitat? Si demà desapareguérem, quin voldríem que fora el nostre llegat al món?

Quan es va convidar a Randy Pausch -professor de ciències informàtiques de Carnegie Mellon- a impartir esta conferència, no va haver de recórrer a la seua imaginació, li acabaven de diagnosticar un càncer terminal.

Rat Park

No eres tu, és la teua gàbia. És a dir, com veus el món com un parc o com una gàbia? Dues dones, una empresa multinacional, rates atrapades, una gàbia. Rat Park és una càpsula concentrada que parla de Millennials, centennials i la futura generació interplanetària. De l’èxit i de triar, de contestar. Del color rosa i la warfarina, de l’aigua i de la desesperació. De l’amor i la contradicció, de l’anestèsia. De sabatilles i clavegueres, de respostes, de ciutats senceres i d’algú com tu. Parla de tots o de ningú. Welcome to Rat Park.

No Te salves. Homenaje a Mario Benedetti (Aniversari A Tiro Hecho)

Esta obra NO és un recital. És un còctel de causes. Un puzle armat a través de textos de l’autor uruguaià. No solament amb els seus versos, també amb la seua prosa (contes, anotacions…). On es respira l’aroma portuària d’un Montevideo nostàlgic i romàntic. Que es mostra afable davant el gran estuari del Riu de la Plata. Entre l’amor i la revolució.

Este projecte naix de la necessitat de realitzar un pòstum i sincer homenatge a un poeta volgut. La seua dilatada carrera, els seus interminables versos i les seues nutrients obres literàries… que han alletat a generacions i generacions i els postulats de les quals segueixen hui tan fermes com fa cinquanta anys, han acompanyat i crescut al costat dels seus lectors per a afirmar-se com un dels escriptors més volguts de Llatinoamèrica, i del món. No és una cerca del seu reconeixement, sinó un humil intent per continuar avivant aqueixa forja poètica i humana que Benedetti va construir durant tota la seua vida.

Com a poeta d’un segle, les possibilitats teatrals són interminables, així que s’ha optat per una relectura no solament de la seua obra, sinó també de la seua vida; del bagatge al llarg d’un prolongat exili, de la fugida, del compromís amb les causes de Llatinoamèrica i de l’agredolça volta al Paisito. L’imaginari de Benedetti, ens porta des d’un Montevideo “verd i amb tramvies”, fins a la llum mediterrània de Mallorca, de la poesia a la prosa, de l’amor a la mort, i del comunisme a la soledat. Tant en la seua vida personal, com en la literària, a vegades indissoluble la una de l’altra, el poeta ens ofereix d’una manera senzilla la possibilitat de somiar: somiar amb altres mons possibles, amb amors impossibles, amb exilis exteriors i interiors… i en definitiva, amb tot un conjunt d’ingredients que ben assaonats i bullits a foc lent donen lloc a una recepta teatral, amb sabor a admiració i a càlides paraules; i a graciosos moviments d’una dansa que flueix entre els versos d’un geni tranquil.

La última vida del conde Saint Germain

Després de més d’una dècada, Eva i Carlos es retroben a València, la ciutat que va veure nàixer (i acabar) una relació sentimental entre tots dos.

Els dos són actors, i se citen en un teatre per a dur a terme el primer assaig d’una obra sobre el pintor italià Amedeo Modigliani i la també pintora Jean Hebuterne. Entre focus, escales, i l’escenografia oculta per lones, rememoren no solament la seua pròpia relació amorosa, sinó també tota una època de les seues vides que mai tornarà, construint un passat a vegades idealitzat, unes altres cruelment real, i unes altres definitivament fals.