Davant la situació de crisi sanitària ocasionada pel Coronavirus i el decret de l’Estat d’Alarma del Govern d’Espanya, per resolució d’Alcaldia se SUSPÉN L’ATENCIÓ PRESENCIAL en les oficines municipals de l’Ajuntament de València.
L’Ajuntament de València continuarà atenent la ciutadania telefònicament i electrònicament.
ATENCIÓ TELEFÒNICA:
Altres telèfons d’interés:
- Informació a la Ciutadania: 96.208.18.85 – 96.208.30.19 – 96.208.18.66 – 96.208.20.16 – 96.208.21.05 – 96.208.30.41 – 96.208.30.43
- Registre General: 96.208.10.35 – 96.208.10.44 – 96.208.10.46
- Padró: 96.208.17.56 – 96.208.10.23 – 96.208.10.92 – 96.208.11.04 – 96.208.10.96 – 96.208.10.98 – 96.208.17.03
- Gestions referents als tributs municipals (impostos i taxes):
Gestiones referentes a los tributos municipales (impuestos y tasas):
96.208.13. 60 – 96.208.19.89 – 96.208.13.53 – 96.208.19.58
Horari d’ atenció: de 8.30 a 140.00h.
ATENCIÓ ELECTRÒNICA:
- Bústia de consultes de la web municipal.
- E-mail: informacion@valencia.es
- Sol·licitud de certificats de padró sense certificat digital.
- Obtenció de certificat de padró amb certificat digital.
- Tributs municipals (impostos i taxes), email: ayuntamientovalencia_gti@valencia.es
- Sol·licitud de cartes de pagament d’IBI i altres taxes.
- Obtenció de cartes de pagament amb certificat electrònic a la Seu Electrònica municipal / CARPETA CIUTADANA.
- Comunicació d’incidències en via pública i recollida d’mobles i objectes vells.
PER A LA REALITZACIÓ DE TRÀMITS I GESTIONS: