Presentació del catàleg ‘On germinen els silencis’ / Concert Tomàs de los Santos
La dona ha sigut doblement invisibilitzada en la història de la Guerra Civil i del franquisme. La dona republicana representava la dona transgressora i valenta enfront de la submissió de la dona del franquisme.
A partir de l’obra de Marie-Pierre Guiennot, i dels valencians Alejandro Mañas, Pepe Beas, Art al Quadrat, José Miguel Abril, Remedios Clérigues i Joan Tosca Cuquerella, ‘On germinen els silencis’ parla de sanació, reparació i construcció de la memòria.
La mostra ‘On germinen els silencis’ es clausura amb la presentació del catàleg de la mostra per part de la seua comissària, Irene Ballester. Després de la presentació s’oferirà un concert del músic valencià Tomàs de los Santos.
De los Santos, premi Ovidi Montllor (2017) presenta en el Centre del Carme el seu nou treball inspirat en la mateixa temàtica de què tracta l’exposició: la recuperació de la memòria històrica i el patiment de les dones represaliades.
Dades bàsiques
19:00 hores Presentació llibre - 20.00 hores Concert Tomàs de los Santos
Gratuït
Museum Street, 2
46003 Valencia
Telephone: 961 922 640