Future Lovers. La Tristura
Un grup d’adolescents està celebrant una festa d’aniversari als afores d’una gran ciutat. S’asseuen al voltant del foc i parlen del futur, de l’amor, de la revolució, de les relacions i d’un muntó de coses que encara no entenen. Per baix d’aquest paisatge emergeix una pregunta: què faré, o què he fet, amb la meua única i preciosa vida?
Dades bàsiques
20.30 h
12 €
Joan Verdeguer Street, 22-24
46024 Valencia
Telephone: 963 013 401 / 962 085 691
E-mail: taquilla@lamutant.com
Activitats

10/17/2025, 6:00 p.m. Theater. El Bufón de la Reina (The Queen’s Jester): 16th-century musical tragicomedy. Young adult/adult audience. Canon Ester is a character from the court of Luis Milán who enjoys the freedoms of a jester. The Jester is a critica

10/18/2025, 12:00 p.m. Puppet theater. Disparatario Company: Maria is not afraid. Children/family audience. Maria spends a couple of weeks with her grandmother Carmen. In the middle of the night, when the clock strikes midnight, Maria hears a monstrous

Four animals run away from home: Pupi, a singing dog; Misina, a vegetarian cat; Bartolo, a poet donkey; and Kiriko, a sleepy, rocker rooster.

Chus, una paleontòloga molt curiosa, ha descobert una cosa queno s’esperava: un home de la prehistòria… vivent! Intèrprets: MajoGiménez i Javi Alfonso.

October 24, 2025, 6:30 p.m. Children’s theater. Teatro de la Cajita: Pinocchio. Children/family audience. A journey of discovery in search of the truth, in which Pinocchio and Sofia learn that lying is not just a game, but causes problems. Text: José B

El capità Nemo s’estima més la mar que la seua pròpia vida. Nemo viuen el Nautilus, un submarí secret que recorre els oceans de tot el món. Però des de fa un temps el capità observa que els bancs de coral s’han convertit en muntanyes de fem, els peixos en bosses de plàstic, i les praderes de posidònia en abocadors aquàtics.