Art D’. Cicle d’art d’acció
Desena sessió d’Art D’, Cicle d’art d’acció. Es presenta el treball del ‘Trio Poesia Acció’, integrat per Laura Tejeda (vocalista i actriu), Alain Goudard (cantant, director de cor, percussionista) i Bartomeu Ferrando (poeta sonor, performer, plàstic).
Els artistes es van trobar en abril de 2018 en el festival 7Bis Chemin de Traverse (Bourg-en-Bresse, França), on van unir el seu talent per a l’escriptura i la performance i van donar llum a una peça vocal inèdita: ‘On voudrait finir’, escrita i interpretada conjuntament.
Este temps de trobada va permetre treballar en un repertori comú des de principis del segle XX, iniciat amb una peça important de la poesia dadaista: ‘L’almirall busca casa per llogar’ de Tzara, Huelsenbeck i Janco, interpretada a tres veus. Després d’esta trobada fructífera, estes tres veus que concorden entre la paraula, el soroll i el cant decidiren continuar la seua col·laboració, que desenvolupen generosament en Art D’, Cicle d’art d’acció.
Dades bàsiques
18 a 21 h
Gratuït
Museum Street, 2
46003 Valencia
Telephone: 961 922 640