Hipnosis y mentalismo – Darío Piera
“Més enllà dels somnis” és un espectacle diferent cada vegada. Quatre viatges diferents pel món on es difumina el possible i l’impossible.
El primer episodi és un viatge pel temps, una il·lusió de la ment humana. El segon, serà pel món de la imaginació, de la capacitat de crear amb la nostra ment una realitat al·lucinant. En el tercer episodi seran les emocions les protagonistes i en la cambra viatjarem pel món oníric.
Dades bàsiques
23.30h.
13 €
Calle Caballeros, 31
46001 Valencia
Telephone: 963 912 920
Activitats

Beltaine i Calèndula estan a punt de perdre el seu aquelarre. Només els queda una opció: trobar una tercera bruixota abans del ritual del vel. Com? Publicant un anunci: “ES NECESSITA BRUIXA”.

10/17/2025, 6:00 p.m. Theater. El Bufón de la Reina (The Queen’s Jester): 16th-century musical tragicomedy. Young adult/adult audience. Canon Ester is a character from the court of Luis Milán who enjoys the freedoms of a jester. The Jester is a critica

10/18/2025, 12:00 p.m. Puppet theater. Disparatario Company: Maria is not afraid. Children/family audience. Maria spends a couple of weeks with her grandmother Carmen. In the middle of the night, when the clock strikes midnight, Maria hears a monstrous

Four animals run away from home: Pupi, a singing dog; Misina, a vegetarian cat; Bartolo, a poet donkey; and Kiriko, a sleepy, rocker rooster.

Chus, una paleontòloga molt curiosa, ha descobert una cosa queno s’esperava: un home de la prehistòria… vivent! Intèrprets: MajoGiménez i Javi Alfonso.

El capità Nemo s’estima més la mar que la seua pròpia vida. Nemo viuen el Nautilus, un submarí secret que recorre els oceans de tot el món. Però des de fa un temps el capità observa que els bancs de coral s’han convertit en muntanyes de fem, els peixos en bosses de plàstic, i les praderes de posidònia en abocadors aquàtics.