Tirant
Mentre els homes fan política i guanyen guerres, les dones tracten de burlar la repressió sexual imposada per la moral cristiana i el llinatge. Amb gran ironia, Joanot Martorell mou el seu protagonista, Tirant lo Blanc, entre estos dos mons omplint el seu cos i la seua ànima de ferides: les ferides de la guerra i les ferides, potser més doloroses, de l’amor.
El gran clàssic valencià i universal del segle XV (la primera novel·la moderna segons molt estudiosos) dóna peu a un muntatge que fuig de la recreació museística, dialoga amb el present i aposta per la paraula i el teatre físic.
Dades bàsiques
Dimecres 10:30 h (matinals per a instituts i grups); dijous 19 h; divendres i dissabte 20 h; diumenge a les 19 h. Dies 1 i 5 de gener no hi haurà funció.
Preu general: de 8 a 16 €. Preu jove: 8 € (fins a 30 anys, amb identificació) +14 anys (Espectacle en valencià).
Plaza del Ayuntamiento, 17
46001 Valencia
Activitats

06/06/2025 | 7:00 p.m. – Dance storytelling. Teatro del Contrahecho: Sherezade [Castellar]A performance based on the myth of Scheherazade, featuring live music by Russian composer Nikolai Rimsky-Korsakov.Written by Joan Nave.Directed and performed by A

14/06/2025 | 18:00 h – Children’s theatre. Rebombori Cultural: Momo. A journey beyond time [El Saler]. An adaptation of Michael Ende’s novel with puppets and original songs. Momo, a girl with a unique gift for listening, fights against a threat endange

15/06/2025 | 11:30 h – Children’s theatre. Rebombori Cultural: Momo. A journey beyond time [Beniferri]. An adaptation of Michael Ende’s popular novel Momo. An unforgettable show with puppets and original songs. Momo, a special girl with a unique gift f