Coreografies de la mirada
Coreografies de la mirada’ és un projecte d’investigació artística que tracta d’indagar les relacions entre el cinema i la dansa a través d’una sèrie de peces cinematogràfiques dirigides per coreògrafes que han exercit una influència significativa en el desenvolupament de la dansa moderna i contemporània.
‘Trànsits’ és una coreografia inspirada en el quadern de rodatge de ‘El lament de l’Emperadriu’, l’única realització cinematogràfica dirigida per Pina Bausch, el 1990, en la que ha quedat inscrita la mirada de l’autora com a prolongació del seu singular imaginari coreogràfic de la dansa-teatre. La peça transita l’espai museístic Centre del Carme com a lloc de trobada del projecte coreogràfic amb el programa expositiu d’aquest.
Dades bàsiques
11.00 h
Gratuït
Museum Street, 2
46003 Valencia
Telephone: 961 922 640
Activitats

Mostra de diferents ritmes i balls llatins, de la mà de Carmen Lorente, professional de llarga i reconeguda trajectòria, que amb la seua companyia ens faran vibrar amb la salsa, bachata, merengue, rumba, mambo…

“Takadini o el arte de sostener” y “Mi Rubia”, dos peçes de dansa contemporània amb col·loqui posterior. Per a tots els públics.

10/17/2025, 7:30 p.m. Contemporary dance and discussion. Migro Danza & Cuerpo Constante: Parce. All ages. Parce is the meeting of two cultures that travel between the atmospheres of their own territories and reflect on identity and migration. Perfo

10/26/2025, 6:30 p.m. Valencian folklore. Grup de Danses Garbí: València, a City in Dance. Suitable for all audiences. In Valencia, music and dance have been deeply rooted for centuries. These are traditional dances that began to fade into oblivion in

¿Vols estar immers en una pel·lícula? Amb el nostre cinema participatiu, és possible. Amb el popular clàssic de Tim Burton, Beetlejuice, protagonitzat per Michael Keaton, Geena Davis, Winona Ryder i Alec Baldwin.

Coreografia: Esther López, Salva Rocher. Direcció artística de Valencia Dancing Forward: Laura Bruña, Joan Crespo i Rosa Folgado.