Imagina eixe lloc del qual tots parlen. El lloc en el qual convertirem tot açò. Eixe món creat a partir de tots els nostres esforços al llarg del temps. Eixe lloc al qual anomenem progrés. Pasionaria podria ser el nom d’eixe lloc, d’eixe planeta. Allí viuen uns éssers similars a nosaltres, perfectament dissenyats per a imitar-nos. El que anomenem vida s’ha convertit en un paisatge artificial i els seus habitants en artefactes tecnològics que han perdut qualsevol classe de passió.

El present en el qual vivim ens porta a imaginar un futur en el qual simplement hem deixat de sentir. Un futur en el qual ja ni tan sols aspirem a diferenciar-nos, a sentir que estem vivint la nostra pròpia vida. El poeta Leopoldo María Panero deia: “jo em destruïsc per a saber que sóc jo i no tots ells.” Entenem que el dolor i les passions són el que ens diferencia dels robots o de les estàtues, i és en aquests cossos inerts on volem mirar-nos en aquesta peça, per a trobar les diferències, per a descobrir si encara estem vius.

Pasionaria qüestiona el desagafe emocional cap al qual ens dirigim. Una reflexió entorn de la idea de progrés que s’està imposant. Un món artificial al qual som espentats, llançats violentament on l’individualisme i la covardia moral va convertint el món en un lloc d’adults indefensos. Un futur, òbviament, massa llunyà.

Idea i direcció artística: Marcos Morau
Coreografia: Marcos Morau en colaboració amb els interprets
Assistent de coreografia: Lorena Nogal
Repetidora: Estela Merlos
Assessorament artístic i dramaturgic: Roberto Fratini i Celso Giménez
Intèrprets: Àngela Boix, Chey Jurado, Ariadna Montfort, Núria Navarra, Lorena Nogal, Shay Partush, Marina Rodríguez i Sau Ching Wong.


Dades bàsiques

Data:
Del 02/03/2019 al 03/03/2019
Horari:

Dissabte 2 de març: 20.30 - 23.30 h
Diumenge 3 de març: 19 - 20.30 h

Preu:

12 €

Direcció:

Rosary Square
46011 Valencia
Telephone: 962 082 679
E-mail: teatre@teatreelmusical.es