Giselle per el Russian Classical Ballet
Russian Classical Ballet, la prestigiosa companyia de Moscou, dirigida per la famosa ballarina Evgeniya Bespalova, torna a Espanya per a presentar una de les obres-mestres del ballet clàssic ‘Giselle’, una història de amor i traïció, amb un desenllaç sorprenent; una de les obres més emblemàtiques del repertori de la dansa clàssica.
Giselle evoca els esperits del bosc i les forces de la naturalesa – una bellesa tràgica. El segon acte de l’obra és d’extrema elegància, designat “acte blanc” en referència a les Wilis – tan sol comparable a la perfecció dels actes II i IV del ballet Llac dels Cignes.
L’obra transcorre entre l’amor i la màgia, enllaçant en els seus quadres l’eterna lluita del ben i del mal. La protagonitzen el príncep Sigfrido, enamorat de Odette, jove convertida en cigne per encanteri.
Dades bàsiques
20:00h.
30 €
Carrer Pio IX, 2
46017 València
Telèfon: 960 011 511
Correu-e: comunicacion@larambleta.com
Activitats
23/05/2026 | 20:15 h. – Jove Cia. Gerard Collins: Telling You. Producció 2026 “25 aniversari”. [Benifaraig] -Takadimi o El arte de sostener d’Esther Latorre-Colectivo Glovo inspirada en la música índia. -El Muro de Berlín de Mamen García i Carmela Garc
13/06/2026 | 19:00 h. – Cia. Magic Dance. Exhibició de balls llatins [El Palmar] Mostra de diferents ritmes i balls llatins, de la mà de Carmen Lorente, professional de llarga i reconeguda trajectòria, que amb la seua companyia ens farà vibrar amb la s
30/05/2026 | 20:00 h. – Cia. Magic Dance. Exhibició de balls llatins [La Punta] Mostra de diferents ritmes i balls llatins, de la mà de Carmen Lorente, professional de llarga i reconeguda trajectòria, que amb la seua companyia ens faran vibrar amb la s