Glorieta – Santa Catalina
Dades bàsiques
4 hores
Santa Catalina
Glorieta
És un autèntic plaure fer-se una passejada tranquil·la, sense presses, per aquests carrers impregnats d’història, tan característiques de València, admirant cada detall que sorgeix al nostre pas, visitant els llocs més interessants.
Aquesta ruta combina la riquesa patrimonial de monuments civils i religiosos, que localitzem principalment a Ciutat Vella, amb la visita a carrers residencials i zones enjardinades que han servit com a llocs de descans, esbarjo i vida social per a valencians de diverses generacions.
Des de l’Església de Santa Catalina i els voltants de Carrer de la Pau fins al Palau del Marquès de Dosaigües, visitem els Jardins de la Glorieta, la Universitat vella i el Teatre Principal, entre altres atractius punts de destinació.