Viviendo del cuento
Conten les llegendes que, al principi dels temps, els Defectes i les Virtuts es preparaven durament per a introduir-se a l’interior dels humans, però cansats d’esperar la seua arribada, decideixen jugar a l’amagatall sense demanar permís al seu Creador. Què pot ocórrer si l’Amor, la Bogeria, la Ira, la Mentida i l’Enveja juguen junts a l’amagatall?
Una comèdia dedicada especialment a totes aqueixes persones que fa 20 anys comparteixen els nostres Defectes i Virtuts.
Dades bàsiques
23 h
13 € (+despeses de gestió: 2 € taquilla i 2 € online)
Carrer Cavallers, 31
46001 València
Telèfon: 963 912 920
Activitats

17/10/2025, 18:00 h. Teatre. El Bufó de la Reina: Tragicomèdia musical del s. XVI. Públic jove/adult. El canonge Ester és un personatge de la cort de Luis Milán i gaudix de les llibertats de bufó. El bufó és espectacle de tall crític i satíric en el qu

Quatre animalets s’escapen de casa: Pupi, un gos poruc que canta; Misina, una gata vegetariana que balla; Bartolo, un burro poeta; i Kiriko, un gall dormilega i “rocker”.

18/10/2025, 12:00 h. Teatre de titelles. Cia. Disparatario: La Maria no té por. Públic infantil/familiar. Maria passa un parell de setmanes amb la iaia Carme. En mitat de la nit, quan sonen les dotze campanades, Maria escolta un veu monstruosa, la veu

Chus, una paleontòloga molt curiosa, ha descobert una cosa queno s’esperava: un home de la prehistòria… vivent! Intèrprets: MajoGiménez i Javi Alfonso.

24/10/2025, 18:30 h. Teatre infantil. Teatre de la Caixeta: Pinocho. Públic infantil/familiar. Un viatge iniciàtic a la recerca de la veritat, en el qual Pinotxo i Sofía aprendran que la mentida no és un joc només, sinó que causa problemes. Text: José

El capità Nemo s’estima més la mar que la seua pròpia vida. Nemo viuen el Nautilus, un submarí secret que recorre els oceans de tot el món. Però des de fa un temps el capità observa que els bancs de coral s’han convertit en muntanyes de fem, els peixos en bosses de plàstic, i les praderes de posidònia en abocadors aquàtics.