Les 7 cabretes i el llop
7 cabretes menudes i molt espabilades es queden soles a casa perquè la mare ha d’anar a comprar. Conseguirà el llop veí i acosador enganyar-les i devorar-les?
Versió moderda amb titelles de taula en fusta reciclada del tradicional conte.
La obra és en Valencià.
Dades bàsiques
18 h
4 € (reserva per telèfon i per whatsapp)
El Marionetari (Espai de l'Associaciò d'amics i amigues de la marioneta i altres arts)
Carrer Marquesa Paterna del Campo, 22
Ciutat de l'artista faller
46025 València
Telèfon: 655 848 139
Autobús: 28 i 12
Metre: Florista
Activitats

17/10/2025, 18:00 h. Teatre. El Bufó de la Reina: Tragicomèdia musical del s. XVI. Públic jove/adult. El canonge Ester és un personatge de la cort de Luis Milán i gaudix de les llibertats de bufó. El bufó és espectacle de tall crític i satíric en el qu

Quatre animalets s’escapen de casa: Pupi, un gos poruc que canta; Misina, una gata vegetariana que balla; Bartolo, un burro poeta; i Kiriko, un gall dormilega i “rocker”.

18/10/2025, 12:00 h. Teatre de titelles. Cia. Disparatario: La Maria no té por. Públic infantil/familiar. Maria passa un parell de setmanes amb la iaia Carme. En mitat de la nit, quan sonen les dotze campanades, Maria escolta un veu monstruosa, la veu

Chus, una paleontòloga molt curiosa, ha descobert una cosa queno s’esperava: un home de la prehistòria… vivent! Intèrprets: MajoGiménez i Javi Alfonso.

El capità Nemo s’estima més la mar que la seua pròpia vida. Nemo viuen el Nautilus, un submarí secret que recorre els oceans de tot el món. Però des de fa un temps el capità observa que els bancs de coral s’han convertit en muntanyes de fem, els peixos en bosses de plàstic, i les praderes de posidònia en abocadors aquàtics.

24/10/2025, 18:30 h. Teatre infantil. Teatre de la Caixeta: Pinocho. Públic infantil/familiar. Un viatge iniciàtic a la recerca de la veritat, en el qual Pinotxo i Sofía aprendran que la mentida no és un joc només, sinó que causa problemes. Text: José