Dansa contemporània i col·loqui. Jove Cia. Gerard Collins: “Takadini / Mi rubia” [Aiora]
“Takadini” o el arte de sostener és una peça inspirada en este sistema d’ensenyança rítmic amb arrels en la música índia que busca ampliar l’aprenentatge musical orquestrant la subdivisió.
Coreografia: Esther Latorre i Colectivo Glovo.
“Mi Rubia” és un homenatge a cada una de les nostres mares. Elles ens narraven les seues històries dels anys 50 en què la sala de ball era el lloc on coneixien a les seues futures parelles.
Coreografia: Carmela García i Mamen García.
Intèrprets: Sabela Ribes, Miguel Mata, Neus Roca, Sara Navarro, Arancha Frances, Lucía Ferrer, Cruz Nieto, Marina Sánchez, Jordi Mora, Candela Aiqun.
Suplentes/covers: Paula Vidal, Naiara Gonzalez. Direcció general: Mamen Garcia.
Dades bàsiques
19:00 h
Esplanada del Parc d ́Aiora
Bus EMT 72 - 71 - C3
Activitats

Un espectacle de narració teatralitzada per a dos actrius, ple de màgia, història i emoció, que narra l’origen fictici d’una de lestradicions més estimades de València: la Mocadorà.

Díptic escènic compost per dos peces interconnectades: Quo fugio i Quo pervenimus, que plantegen un viatge surrealista a través del subconscient, l’absurd, l’humor i la identitat fragmentada.

Mickey Mouse ha decidit organitzar un festa aniversari per a celebrarels seus 100 anys. Quina millor manera que convidar tots els seusamics a recordar i disfrutar junts.

Quartet que interpreta un repertori de les cançons més conegudas del pop espanyol dels anys 80, 90 i 2000, i alguns temes del pop- rock internacional.

Beltaine i Calèndula estan a punt de perdre el seu aquelarre. Només els queda una opció: trobar una tercera bruixota abans del ritual del vel. Com? Publicant un anunci: “ES NECESSITA BRUIXA”.

Mostra de diferents ritmes i balls llatins, de la mà de Carmen Lorente, professional de llarga i reconeguda trajectòria, que amb la seua companyia ens faran vibrar amb la salsa, bachata, merengue, rumba, mambo…