Zoextropía explora noves maneres de pensar les categories estètiques del bell i el sinistre a través de la producció artística contemporània i des del context de les recents filosofies de pensament que qüestionen l’antropocentrisme.

Zoextropía
 proposa una selecció de pràctiques artístiques i debats que es troben a la frontera entre la ciència i la tecnologia, i que aborden d’una banda el terreny dels límits humans generant noves ontologies com el no-humà o l’a-humà, i per un altre els límits de la bellesa, tant en la representació del propi cos com en la seua intricada relació amb la resta d’entitats vives.


Dades bàsiques

Data:
divendres 21 juny 2019
Horari:

20 h

Preu:

Gratuït

Direcció:

Carrer del Museu, 2
46003 València
Telèfon: 961 922 640

[wpv-map-render map_id="mapespacio" map_width="100%" map_height="300px" fitbounds="off" general_zoom="16" single_zoom="16" general_center_lat="39.479687" general_center_lon="-0.379072"][wpv-map-marker map_id="mapespacio" marker_id="markerespacio" marker_title="Centre del Carme" lat="39.479687" lon="-0.379072" marker_field="wpcf-my-marker"][/wpv-map-marker]


[wpv-view name="v_actividadesrelacionadas_child" view_display="layout"]