El Circuito Café Teatro Caixa Popular conclou la seua 18a temporada amb una gran gala amb la participació de multitud d’artistes de comèdia. Dues hores delirants d’humor concentrat on a més s’entregaran els Premis del Públic, com a resultat dels vots del públic al llarg de la Temporada.

Amb actuacions de: Xavi Castillo, Les Estranyes, Sil de Castro, Piter Marró, Còria Castillo, Carol Tomás, Miki Dkai, Paco Enlaluna i Ruben Aparisi. Presentat per la directora del Circuit María Minaya.

Una magnífica oportunitat per a veure’ls a tots junts i compartir una experiència única.


Dades bàsiques

Data:
dimarts 11 juny 2019
Horari:

21 h

Preu:

12 € (fins el 31 de maig)/ 14 € (a partir de l’1 de juny)

Direcció:

Carrer de Sant Vicent Màrtir, 44
46001 València

Més informació:
[wpv-map-render map_id="mapespacio" map_width="100%" map_height="300px" fitbounds="off" general_zoom="16" single_zoom="16" general_center_lat="" general_center_lon=""][wpv-map-marker map_id="mapespacio" marker_id="markerespacio" marker_title="Teatre Olympia" lat="" lon="" marker_field="wpcf-my-marker"][/wpv-map-marker]


[wpv-view name="v_actividadesrelacionadas_child" view_display="layout"]