Cultura als Pobles 2021 (Mauella)
Programació de Cultura als Pobles en Mauella (en la Plaça de Sant Benet):
21/11/2021, 12:30 h.
Concert de banda.
Sociedad Musical Amics de la Música de Benifaraig.
Director: Jaume Castelló Moragón. Tots els públics. Pertanyent a la Cosomuval.
27/11/2021, 12:30 h.
Dansa oriental.
Companyia de dansa Sara Guirado: La ruta de la seda. Tots els públics.
Celebrem la incorporació de València a la ruta de la seda amb un xou de balls de llocs per on passava: la Xina, l’Índia, Pèrsia. Creació, direcció i coreografia: Sara Guirado.
28/11/2021, 13:00 h.
Concert.
Coro Alameda: Azúcar, canela y tango. Tots els públics.
El Coro Alameda oferix la seua particular visió de la música del continent americà, des de la samba brasilera fins al tango argentí, jazz, musicals cinematogràfics, reggae… Intèrprets: Coro Alameda, Victoriano Goterris (piano), Juan Carlos Martínez (percussió) i Sergi Bosch (director)
Dades bàsiques
Gratuït
Plaça de Sant Benet, Mauella
Activitats
26/10/2025, 18:00 h. Concert. Steinbirds: Classic Rock. Tots els públics. Versions de coneguts temes de les dècades dels 50 i els 60, amb una atractiva posada en escena. Tupé, brillantina i deixar-se emportar pel ritme!
25/10/2025, 19:00 h. Concert Rei Ortolà. Tots els públics. El músic valencià Rei Ortolà ens oferix un concert en el qual repassarà el seu repertori; compositor i intèrpret de les seues cançons, destaca l’emotiva peça que va fer en homenatge als damnifi
25/10/2025, 22:00 h. Concert pop. Los Guapos. Públic jove/adult. Els millors temes pop i disco internacional de les últimes dècades marquen el ritme d’un espectacle vibrant i participatiu que t’alcarà del teu seient. Molt més que música, amb Federico “
25/10/2025, 18:00 h. Concert de banda. Centro Instructivo Musical Banda de Torrefiel (Cosomuval). Tots els públics. Director: Vicente Catalá Borrás.
25/10/2025, 19:00 h. Concert de jazz. Nora Pastor Quartet. Tots els públics. Espectacle amb peces de grans compositors (Gershwin, Cole Porter, Mancini…) amb un estil intimista que busca la puresa de la veu i dels instruments. Intèrprets: Leonor Pastor,
Pianista i cantautora que ens oferix un recital amb melodies i tempos d’havanera fusionats amb romàntics com Schumann o impressionistes com Satie, alhora que barreja la cançó francesa amb la Nova Cançó.