Cultura als Pobles 2021 (Benimamet)
Programació de Cultura als Pobles en Benimamet (en Amfiteatre del Parc Lineal):
19/11/2021, 17:30 h.
Circ.
La Finestra Nou Circ: Royal Circ. Públic familiar.
Espectacle de malabars, equilibris, música i acrobàcies a través de la recerca de dos personatges de circ antic que descobrixen tot allò que els unix. Artistes: Olga Osuna i Alberto Vidal. Direcció escènica. Olga Osma.
20/11/2021, 18:30 h.
Cine.
Cinema de la terreta: El amor no es lo que era (Gabriel Ochoa, 2013). Públic jove/adult.
Projecció d’esta comèdia, i posterior col·loqui amb el director i amb la productora del film, Paloma Mora.
27/11/2021, 17:00 h.
Monòleg d’humor.
Óscar Tramoyeres: Mare no hi ha més que una (gràcies a Déu). Públic adult.
Per què totes les mares diuen i fan el mateix? En este monòleg es recopilen eixes coses que fan les mares perquè et sentes millor: fer-te passar vergonya, encebar-te a menjar com si no hagueres menjat en un mes o simplement dir-te una sèrie de frases que diuen totes les mares…
Dades bàsiques
Gratuït
Amfiteatre del Parc Lineal, Benimamet
Activitats

13/06/2025 | 19:30 h – Espectacle de Circ. Duo Juanm i Mabel: Amor de Abuela [El Palmar]. Un gran artista de circ internacional i la seua mare sorprendran a tot el públic amb increïbles trucs, destreses i molt humor. Una gran història de conciliació fa

14/06/2025 | 19:30 h – Espectacle de Circ. El Gran Rufus: Al fin y al cabo [El Palmar]. Una crítica còmica sobre la vida moderna i l’economia. El Gran Rufus ens porta una nova forma de vida amb humor, filosofia i espectacle.

15/06/2025 | 19:30 h – Monòleg d’humor. Piter Pardo [El Saler]. Piter Pardo, el màxim exponent del mínim comú denominador de l’humor. Màgia, música i monòleg en un xou únic, vertiginós i interactiu.

15/06/2025 | 19:30 h – Espectacle de Circ. Ramiro Vergaz: White Bottom [El Palmar]. Un showman amb sabates de xarol, trampolí i escenari sobre rodes ens porta una nova dècada daurada amb piruetes, malabars i elegància. Un espectacle dels anys 20 revisi

21/06/2025 | 19:00 h – Circ. La Finestra Nou Circ: Circ Royal [Carpesa]. Espectacle de malabars, equilibris, música i acrobàcies a través de la recerca de dos personatges de circ antic que descobrixen tot allò que els unix. Artistes: Olga Osuna i Alber

21/06/2025 | 20:30 h – Monòleg. Jesús Manzano: No disparen al guitarrista! [Carpesa]. Còmic i guionista, ha participat en alguns dels més populars programes de ràdio i televisió. En esta ocasió ens oferix un espectacle ple d’humor.