Cultura als barris 2020 (Nou Moles)
Programació de Cultura als barris en Nou Moles (en la plaça de Roma):
26 SETEMBRE 18 h NOU MOLES
Teatre infantil. El día de Ramiro, a càrrec d’Ameba Teatre. Públic infantil.
Espectacle on la narració, les titelles amb objectes, el clown i la música es combinen per a contar la història d’este viatge cap a un món en miniatura eixit d’una gran caixa.
27 SETEMBRE 18.30 h NOU MOLES
Concert de la Sociedad Ateneo Musical del Puerto, dirigit per Isidro Coll
Ballesteros. Tots els públics.
17 OCTUBRE 18 h NOU MOLES
Concert. Músiques del món, a càrrec de Besarabia. Per a tots els públics.
Intèrprets: Heidi Erbrich, violí; Jaume Pallardó, baix elèctric, ud, laouto i baglama; Eva M. Domingo, veu, darbuka, bendir, davul i guitarra.
18 OCTUBRE 11.30 h NOU MOLES
Taller de manualitats. Toc, toc, obri la muralla, a càrrec de Que Viene el Lobo. Públic infantil.
Projecte cultural i lúdic amb taller, gimcanes i jocs, amb l’objectiu de fomentar la participació, el desenvolupament creatiu i el treball en equip.
8 NOVEMBRE 12 h NOU MOLES
Combat d’il·lustradors. Espectacle Drawing Fighters. Per a tots els públics.
Reconeguts il·lustradors s’enfronten a un paper d’un metre i mig per a comprovar qui ho fa millor segons el públic. Les votacions són a mà alçada.
Dades bàsiques
Consultar la programació.
Gratuït
Plaça de Roma (Nou Moles)
Autobús: 67-70-73-89-90-93-95-98-99-N4
Activitats

Chus, una paleontòloga molt curiosa, ha descobert una cosa queno s’esperava: un home de la prehistòria… vivent! Intèrprets: MajoGiménez i Javi Alfonso.

Fenomenal tribut a la famosíssima banda sueca amb motiu del 50 aniversari del seu triomf en Eurovisió amb la cançó “Waterloo”, que dona nom a l’espectacle. Sis intèrprets en escena amb música i veus en directe per a repassar tots els èxits d’ABBA.

El capità Nemo s’estima més la mar que la seua pròpia vida. Nemo viuen el Nautilus, un submarí secret que recorre els oceans de tot el món. Però des de fa un temps el capità observa que els bancs de coral s’han convertit en muntanyes de fem, els peixos en bosses de plàstic, i les praderes de posidònia en abocadors aquàtics.

El tango, gestat com a música popular, pren de seguida una dimensió universal. L’espectacle entrellaça la seua riquesa a través de la música, la paraula i la dansa.

Ple de recursos, amb ductilitat en la veu i grans dosis actorals,Óscar Tramoyeres és un dels grans monologuistes valencians.

Gran format de circ contemporani que recorre les tècniques circenses amb fascinants actuacions.