Cultura als Barris 2019 (La Creu del Grau)
Programació Cultura als Barris 2019 a La Creu del Grau:
5 OCTUBRE 22:00 h LA CREU DEL GRAU
Òpera. Representació de Bastià i Bastiana, a càrrec de Les Arts Volant (Palau de les Arts-GVA). Per a tots els públics.
Plaça de Santa Apol·lònia
6 OCTUBRE 19:30 h LA CREU DEL GRAU
Música clàssica. Una hora amb Marxant, a càrrec del Grup Marxant. Públic familiar.
Parc Gas Lebon (Municipi de la Roda – Vicent Beltran Grimal)
26 OCTUBRE 18:30 h LA CREU DEL GRAU
Màgia i humor. El Mago Piter. Per a tots els públics.
Parc Gas Lebon (Municipi de la Roda – Vicent Beltran Grimal)
27 OCTUBRE 12:30 h LA CREU DEL GRAU
Concert de l’Agrupació Musical de Massarrojos, dirigit per Idelfonso Martos Carretero. Per a tots els públics.
Parc Gas Lebon (Municipi de la Roda – Vicent Beltran Grimal)
27 NOVEMBRE 17:30 a 19:30 h LA CREU DEL GRAU
Taller de manualitats. Fent falla, a càrrec de Rafael Martínez. Per a tots els públics.
Parc Gas Lebon (Municipi de la Roda – Vicent Beltran Grimal)
Dades bàsiques
Consulta la programació
Gratuït
Parc Gas Lebon
Municipi de la Roda-Vicent Beltran Grimal
Autobús: 4, 19, 30, 40, 92 i N8
Activitats
07/11/2025, 18:00 h. Musical infantil Francis Zafrilla: Got Pot, un musical d’altra galaxia. Públic infantil/familiar. La nau espacial Supernova ha aterrat amb uns tripulants molt “espacials”. Des dels confins de l’univers arriben a la terra per a recó
08/11/2025, 12:00 h. Musical infantil. Estamos de vuelta. Públic infantil/familiar. Trobes a faltar els personatges que t’acompanyaren en la teua infància? T‘agradaria que tos fills hagueren pogut créixer amb Espinete, Don Pin-pon, Dracoo Coco? Llavors
Consells d’amor en clau de comèdia a través d’esquetxos, monòlegs i interaccions amb el públic. El doctor A. Moret aborda els temes més candents de l’amor i les relacions de parella, des dels reptes de la convivència fins als secrets de la seducció.
Viatge sonor que ens transportarà a l’època daurada del swing, en les veus de Mélanie Lapalus, Mireia Serrano i Fanny Germaina companyades per Eduard Marquina Selfa al piano, Viktor Shestak, al contrabaix i Simone Zaniol, en la bateria.
16/11/2025, 12:30 h. Kpop. El Kpop a través dels anys. Tots els públics. Des del boom del Gangnam Style en 2012, fins als grups BTS i Blackpink, el K-pop cada dia ressona més a nivell mundial, però la seua història es remunta a molts anys arrere. Si t’
Any 2078. El món ha canviat molt. Quatre amics t’han portat regals,regals que t’ajudaran a entendre com hem arribat fins ací.
