Concert de banda. Unió Musical l’Horta de Sant Marcel·lí [SANT MARCEL·LÍ]
26/10/2025, 17:30 h. Concert de banda. Unió Musical l’Horta de Sant Marcel·lí (Cosomuval). Tots els públics.
Director: Juan Carlos López Luján.
26/10/2025, 17:30 h. Concert de banda. Unió Musical l’Horta de Sant Marcel·lí (Cosomuval). Tots els públics.
Director: Juan Carlos López Luján.
Dades bàsiques
17:30 h
Gratuït
Plaça de Julio Ciges Marín
EMT: 9 - 10 -27
Activitats
Los mejores temas del pop y disco internacional de las últimas décadas marcan el ritmo de un espectáculo vibrante y participativo.
07/11/2025, 19:00 h. Concert. Naen & Carles Giuliani. Públic jove/adult. Dos artistes valencians amb una proposta experimental i innovadora sobre la música urbana. Abasta gèneres com el R&B, el pop, el rap o l’electrònica. Les cançons parlen de
Consells d’amor en clau de comèdia a través d’esquetxos, monòlegs i interaccions amb el públic. El doctor A. Moret aborda els temes més candents de l’amor i les relacions de parella, des dels reptes de la convivència fins als secrets de la seducció.
09/11/2025, 12:00 h. Concert. Grup de cambra Marxant: Una hora amb Marxant. Tots els públics. Viatge per la història de la música. Espectacle didàctic per a tota la família.
09/11/2025, 18:00 h. Concert. Sedajazz: Latin Quintet Sedajazz. Tots els públics. Formació que compta amb un repertori compost per temes del cançoner llatí, amb una tirada especial cap a la música tradicional cubana, de Puerto Rico i de Mèxic… i del
Viatge sonor que ens transportarà a l’època daurada del swing, en les veus de Mélanie Lapalus, Mireia Serrano i Fanny Germaina companyades per Eduard Marquina Selfa al piano, Viktor Shestak, al contrabaix i Simone Zaniol, en la bateria.