Concert. Coral AAACEMA: Vivir cantando [Borbotó].
01/06/2025 | 11:30 h – Concert. Coral AAACEMA: Vivir cantando [Borbotó]. Una reconeguda coral de veus mixtes dirigida per José Ramón Peinado ens proposa gaudir d’una hora de música fresca i divertida; un recorregut per la música pop del segle XX i de l’actual: des de cançons de Bruno Lomas, Alaska, Hombres G, Raphael i Karina, fins a Coldplay, passant pels espirituals afroamericans.
Dades bàsiques
11:30 h
Gratuït
Plaça Patrona
EMT - L26
Activitats

26/10/2025, 18:00 h. Concert. Steinbirds: Classic Rock. Tots els públics. Versions de coneguts temes de les dècades dels 50 i els 60, amb una atractiva posada en escena. Tupé, brillantina i deixar-se emportar pel ritme!

17/10/2025, 20:30 h. Concert La Pelona. Públic jove/adult. Barreja de ska-rock, desamor i l’humor en una explosió de diversió i de ritmes amb lletres que exploren les complicades emocions del cor amb un toc còmic; cada cançó és un viatge d’alegria i de

Nascuda a Algemesí, és una de les artistes més emergents de l’escena pop valenciana, amb diverses col·laboracions amb La Fúmiga.

Un recorregut per la historia del pop espanyol amb versions dels més coneguts temes dels anys 80 en castellà: Loquillo, La Frontera, Los Secretos, Duncan Dhu, La Guardia, Nacha Pop, Los Rebeldes, Burning, Miguel Ríos, Siniestro Total, Duncan Dhu, Alaska, Gabinete Caligari…

19/10/2025, 12:00 h. Concert de banda. A. M. San José de Pignatelli (Cosomuval). Tots els públics. Director: Rafael Vizcaíno Cambra.

25/10/2025, 18:00 h. Concert de banda. Centro Instructivo Musical Banda de Torrefiel (Cosomuval). Tots els públics. Director: Vicente Catalá Borrás.