Circuito Café Teatro Caixa Popular
Vine a gaudir de les nits d’humor amb el Circuito Café Teatro Caixa Popular. Totes les setmanes actuacions de dijous a diumenge amb espectacles de monòleg, màgia còmica, mentalisme, café teatre i molt més.
Este cap de setmana arriba amb nosaltres Piter Pardo per presentar el seu show on s’uneix la màgia i el monòleg donant lloc a un espectacle particular i interactiu. A més, contarem amb Dario Piera i la seua màgia còmica amb un humor elegant centrat en una gran crítica social.
Arnau Soler serà altre dels monologuistes que ens farà riure amb el seu humor crític i Luci Mendoza no ens deixarà indiferents amb la seua particular imitació de Mario Vaquerizo.
Tota la programació la podeu consultar a la nostra web, les rialles estan assegurades!
Dades bàsiques
Consulta la programació a la pàgina web
De 7 € a 9 € amb consumició (segons artista, consultar la web). Descompte del 50% a estudiants sense consumició.
Activitats

15/06/2025 | 19:30 h – Monòleg d’humor. Piter Pardo [El Saler]. Piter Pardo, el màxim exponent del mínim comú denominador de l’humor. Màgia, música i monòleg en un xou únic, vertiginós i interactiu.

21/06/2025 | 20:30 h – Monòleg. Jesús Manzano: No disparen al guitarrista! [Carpesa]. Còmic i guionista, ha participat en alguns dels més populars programes de ràdio i televisió. En esta ocasió ens oferix un espectacle ple d’humor.