Álex Martínez [El Palmar]
L’actor pertany a València Comedy, i combina l’stand up comedy amb la música en clau d’humor.
Dades bàsiques
19:00 h.
Esplanada enfront de la Trilladora del Tocaio (carrer del Crist de la Salut)
EMT 24
Activitats
15/11/2025, 18:30 h. Monòleg d’humor. Piter Pardo. Públic jove/adult. Piter Pardo, el màxim exponent del mínim comú denominador de l’humor. Màgia, música i monòleg en un xou únic, vertiginós i interactiu.
16/11/2025, 19:00 h. Monòleg d’humor. Miki Dkai. Públic jove/adult. Miki Dkai, el monologuista gadità que un dia agafà les maletes i va plantar-se a Alboraia. Un còmic que ha aparegut en alguns dels programes de comèdia més famosos del país, i amb qui
22/11/2025, 18:00 h. Teatre d’humor. Las Couchers: Charlas de azucarillo. Públic jove/adult. Consuelo i Socorro, amb la seua empresa d’assessorament, acompanyen el públic en un viatge de superació, sanació i renaixement personal. Autoria: Las Couchers.