Cultura als Pobles 2021 (El Forn d´Alcedo)
Programació de Cultura als Pobles en El Forn d´Alcedo (en Plaça del Riu Segura):
21/11/2021, 12:00 h.
Exhibició de danses populars valencianes.
Cia. Els Bessons. Tots els públics.
Mostra de dansa i indumentària, acompanyada de música tradicional.
26/11/2021, 18:00 h.
Concert.
Mediterranean Guitar: Rock Road Trio. Tots els públics.
Concert pedagògic que presenta la formació i la història de la banda de rock a través d’instruments clàssics. Toni Cotolí, guitarra; Gloria Aleza, cello; Eva Dinora, veu.
27/11/2021, 18:00 h.
Circ contemporani.
Baraka Circ: Abatido circus. Públic familiar.
Un divertit personatge està disposat a batre els rècords que s’ha proposat. Com a tennista excepcional fent malabars amb les seues raquetes, pilotes de tennis i bàsquet. I per a acabar muntarà en la seua bicicleta d’una roda a dos metres d’altura. Tres personatges que amb l’ajuda del públic se superaran a si mateixos. Abatido és un espectacle amb missatge social i pro esport no competitiu. L’última generació de l’esport. Autoria i direcció: Juan Manuel Requena.
Dades bàsiques
Gratuït
Plaça del Riu Segura, El Forn d´Alcedo
Activitats
Consells d’amor en clau de comèdia a través d’esquetxos, monòlegs i interaccions amb el públic. El doctor A. Moret aborda els temes més candents de l’amor i les relacions de parella, des dels reptes de la convivència fins als secrets de la seducció.
09/11/2025, 18:00 h. Concert. Sedajazz: Latin Quintet Sedajazz. Tots els públics. Formació que compta amb un repertori compost per temes del cançoner llatí, amb una tirada especial cap a la música tradicional cubana, de Puerto Rico i de Mèxic… i del
Viatge sonor que ens transportarà a l’època daurada del swing, en les veus de Mélanie Lapalus, Mireia Serrano i Fanny Germaina companyades per Eduard Marquina Selfa al piano, Viktor Shestak, al contrabaix i Simone Zaniol, en la bateria.
09/11/2025, 12:00 h. Concert. Grup de cambra Marxant: Una hora amb Marxant. Tots els públics. Viatge per la història de la música. Espectacle didàctic per a tota la família.
14/11/2025, 18:30 h. Concert. Quartet de Corda Valencia: Queen versus Abba. Tots els públics. Repertori basat en les peces més conegudes de dos dels grups referents de la història de la música pop adaptades a instruments de corda, amb una magnífica int
15/11/2025, 19:00 h. Concert teatralitzat. WOT (Women On Top): Women on Black. Tots els públics. Any 2073. Les WOT s’adonen que la gent no recorda cantants com Beyoncé, Aretha Franklin, Whitney Houston… Després d’investigar-ho, confirmen que moltes can