Cultura als barris 2021 (Torrefiel)
Programació de Cultura als barris en Torrefiel (Plaça del Bisbe Laguarda). Pots arribar amb les línies EMT 6-12-16-26-60-64-90-N10
15 octubre, 17:30 h. Espectacle teatral.
Circorama Teatre: El llibre de les bèsties. Tots els públics.
Basada en l’obra de Ramon Llull, un sol actor dona vida a multitud de personatges (al més pur estil one-man show) en un espectacle en el qual el públic encara és un personatge més. Al llarg de la funció veureu commedia dell’arte, titelles, pantomima… tot adobat amb molt bon humor.
16 octubre, 12:00 h. Espectacle infantil
La festa màgica de Burbuja i Piruleta. Públic infantil.
Espectacle lúdic i didàctic, ple d’escenes còmiques, amb màgia, clowns i cançons.
Intèrprets: Carmen Higueras i Greta Ruiz.
17 octubre, 12:30 h. Concert de música rock.
Steinbirds: Classic Rock. Tots els públics.
Versions de coneguts temes de les dècades dels 50 i els 60, amb una atractiva posada en escena.
6 novembre, 18:00 h. Teatre
Pànic Escènic: Microteatres. Públic jove/adult.
Diversos gèneres de comèdia que es combinen en un fil argumental. El probador, comèdia descontrolada de Julie de Grandy; Nits d’amor i de pollastre, comèdia àcida de creació col·lectiva; Trapos sucios en el aire, comèdia en vers de Julie de Grandy; L’os s’avorrix, comèdia animal de Salvador Ferriol.
7 novembre, 12:00 h. Concert de banda.
Centro Instructivo Musical Banda de Torrefiel. Director: Vicente Catalá. Tots els públics.
Pertanyent a la Cosomuval.
Dades bàsiques
Consultar la programació.
Gratuït
Cultura als barris 2021 (Torrefiel)
EMT 6-12-16-26-60-64-90-N10
Activitats

26/10/2025, 18:00 h. Concert. Steinbirds: Classic Rock. Tots els públics. Versions de coneguts temes de les dècades dels 50 i els 60, amb una atractiva posada en escena. Tupé, brillantina i deixar-se emportar pel ritme!

Nascuda a Algemesí, és una de les artistes més emergents de l’escena pop valenciana, amb diverses col·laboracions amb La Fúmiga.

17/10/2025, 20:30 h. Concert La Pelona. Públic jove/adult. Barreja de ska-rock, desamor i l’humor en una explosió de diversió i de ritmes amb lletres que exploren les complicades emocions del cor amb un toc còmic; cada cançó és un viatge d’alegria i de

Sessió de contes amb humor, tendresa, valors i un toc de màgia, a càrrec de Jorge Juan Micó Gascó.

Narracions de les rondalles d’Enric Valor; el romanç tradicional recollit pel castellonenc Àlvar Monferrer, expressat per mitjà de titelles; i el cant de les cançons populars valencianes, com ara “La lluna la pruna”, “Allà baixdel riu”, “En Joan Petit”, “En Pepet el verduler”.

17/10/2025, 18:00 h. Teatre. El Bufó de la Reina: Tragicomèdia musical del s. XVI. Públic jove/adult. El canonge Ester és un personatge de la cort de Luis Milán i gaudix de les llibertats de bufó. El bufó és espectacle de tall crític i satíric en el qu