III Cicle de Recitals Màster d’Interpretació
Aquests recitals serveixen com pràcticum dels alumnes del Màster d’Interpretació Musical de la Universitat Internacional de València (VIU), dins el conveni de col·laboració que té la nostra Societat Musical amb la universitat.
ENRIQUE CARMONA FERRER (Pianista)
Nascut el 1989 a València, inicia els seus estudis de piano als vuit anys al Conservatori Municipal de Meliana. Després d’un llarg període, reprèn la seva carrera pianística després de finalitzar els seus estudis en Enginyeria Informàtica. Graduat en Interpretació – Música Clàssica per la Universitat Alfonso X El Savi de Madrid, actualment cursa els seus estudis de màster a la Universitat Internacional de València (VIU). Ha rebut classes de prestigiosos pianistes de l’panorama nacional i internacional com Juan Lago, Carles Marín, Brenno Ambrosini, Rafael Salinas, Josu de Solaun i Pavel Nersessian entre d’altres i participat en nombroses trobades pianístics, com en la reconeguda Valencian International Performance Academy & Festival (VIPA).
Programa part 1:
Suite Inglesa no.6 en re menor (BWV 811) – J. S. Bach
Liebestod – Wagner/Liszt
HANG VU NGUYEN (Pianista)
Nascuda el 1995 a Madrid, inicia els seus estudis als set anys al Conservatori Professional de Música de Torrent, finalitzant amb Menció d’Honor. En 2014 accedeix a al Conservatori Superior de Música de València “Joaquín Rodrigo”, finalitzant a Cracòvia, Polònia a càrrec de la professora Romana Podsadecka. Ha rebut classes de prestigiosos pianistes com Juan Lago, Josu de Solaun, Pavel Nersessian, entre d’altres. Actualment cursa els seus estudis de màster a la Universitat Internacional de València (VIU).
Programa part 2:
Sonata no.30 en Mi mayor op.109 – L. V. Beethoven
Goyesca no.5: El amor y la muerte – E. Granados
Dades bàsiques
12:00 hores
Gratuïta / Reserva prèvia d’entrada a: https://forms.gle/jeMeaEdGby8Mr2S77
C/ Músico Ayllón, 6 - 46018 València
Activitats

08/06/2025 | 12:00 h – Concert. Unión Musical Santa Cecilia Castellar Oliveral [Castellar]. Director: Joan Carles Alonso Campos.

13/06/2025 | 20:30 h – Concert de música pop. Natali McPears [Beniferri]. Conjunt acústic format per Natali McPears, veu; Pablo Monleón, guitarra; Jorge Vila, baix. Versions de temes de pop, soul i rhythm & blues.

14/06/2025 | 23:00 h – Concert. La Pelona [L’Oliveral]. Barreja de ska-rock, desamor i l’humor en una explosió de diversió i de ritmes amb lletres que exploren les complicades emocions del cor amb un toc còmic; cada cançó és un viatge d’alegria i desen

14/06/2025 | 22:30 h – Concert pop-rock. Helios [El Saler]. Banda que interpreta covers dels més destacats grups dels anys 80-90-00. Integrants: Ray Casanova, Jesús García, José M. Palomar, Juan Plasencia, Vicente Piquer, Javier Campos.

15/06/2025 | 12:00 h – Concert. Centre Instructiu Musical Castellar Oliveral [L’Oliveral]. Director: Manuel Baixauli Ferrer.

20/06/2025 | 21:30 h – Concert. Cowards Music Quartet [Benimàmet]. Formació mood-jazz amb estil dinàmic i divertit. El seu so té tocs de jazz però amb major tendència cap al funk, i influències de Charles Earland, Jimmy McGriff, Ramsey Lewis, Lou Donal