Áurea
Pretén ser un projecte vertebrador, multidisciplinari i multiespacial que partisca de la investigació i l’experimentació com si es tractara d’una labor científica, però des del punt de vista de l’art.
Punt de partida: Molts professors pronuncien conferències amb el títol «L’última lliçó». En elles, els organitzadors solen demanar-los que es plantegen la seua pròpia mort i consideren què és el que més els importa en la vida. I mentre parlen, el públic no pot fer una altra cosa que fer-se la mateixa pregunta: què ens agradaria comunicar als altres si sabérem que esta és la nostra última oportunitat? Si demà desapareguérem, quin voldríem que fora el nostre llegat al món?
Quan es va convidar a Randy Pausch -professor de ciències informàtiques de Carnegie Mellon- a impartir esta conferència, no va haver de recórrer a la seua imaginació, li acabaven de diagnosticar un càncer terminal.
Dades bàsiques
20, 21, 22, 23, 27, 28, 29 i 30 de juny: 20 h
Des de 8 €
Carrer Aparisi i Guijarro, 7
46003 València
Adreça electrònica: reservas@espacioinestable.com
Telèfon: 963 919 550
Activitats

17/10/2025, 18:00 h. Teatre. El Bufó de la Reina: Tragicomèdia musical del s. XVI. Públic jove/adult. El canonge Ester és un personatge de la cort de Luis Milán i gaudix de les llibertats de bufó. El bufó és espectacle de tall crític i satíric en el qu

Quatre animalets s’escapen de casa: Pupi, un gos poruc que canta; Misina, una gata vegetariana que balla; Bartolo, un burro poeta; i Kiriko, un gall dormilega i “rocker”.

18/10/2025, 12:00 h. Teatre de titelles. Cia. Disparatario: La Maria no té por. Públic infantil/familiar. Maria passa un parell de setmanes amb la iaia Carme. En mitat de la nit, quan sonen les dotze campanades, Maria escolta un veu monstruosa, la veu

Chus, una paleontòloga molt curiosa, ha descobert una cosa queno s’esperava: un home de la prehistòria… vivent! Intèrprets: MajoGiménez i Javi Alfonso.

El capità Nemo s’estima més la mar que la seua pròpia vida. Nemo viuen el Nautilus, un submarí secret que recorre els oceans de tot el món. Però des de fa un temps el capità observa que els bancs de coral s’han convertit en muntanyes de fem, els peixos en bosses de plàstic, i les praderes de posidònia en abocadors aquàtics.

24/10/2025, 18:30 h. Teatre infantil. Teatre de la Caixeta: Pinocho. Públic infantil/familiar. Un viatge iniciàtic a la recerca de la veritat, en el qual Pinotxo i Sofía aprendran que la mentida no és un joc només, sinó que causa problemes. Text: José