Dansa contemporània i col·loqui. Jove Cia. Gerard Collins: “Takadini / Mi rubia” [La Malva-rosa]
“Takadini” o el arte de sostener és una peça inspirada en este sistema d’ensenyança rítmic amb arrels en la música índia que busca ampliar l’aprenentatge musical orquestrant la subdivisió.
Coreografia: Esther Latorre i Colectivo Glovo.
“Mi Rubia” és un homenatge a cada una de les nostres mares. Elles ens narraven les seues històries dels anys 50 en què la sala de ball era el lloc on coneixien a les seues futures parelles.
Coreografia: Carmela García i Mamen García.
Intèrprets: Sabela Ribes, Miguel Mata, Neus Roca, Sara Navarro, Arancha Frances, Lucía Ferrer, Cruz Nieto, Marina Sánchez, Jordi Mora, Candela Aiqun.
Suplentes/covers: Paula Vidal, Naiara Gonzalez. Direcció general: Mamen Garcia.
Dades bàsiques
19:00 h
Esplanada del Parc d ́Aiora
Bus EMT 19 - 31 - 92 - 99
Activitats

Conjunt de jocs de gran format d’habilitat i cooperatius tematitzats amb propostes que formen part de la nostra cultura, entorn i oci valencians.

Díptic escènic compost per dos peces interconnectades: Quo fugio i Quo pervenimus, que plantegen un viatge surrealista a través del subconscient, l’absurd, l’humor i la identitat fragmentada.

Un espectacle de narració teatralitzada per a dos actrius, ple de màgia, història i emoció, que narra l’origen fictici d’una de lestradicions més estimades de València: la Mocadorà.

Quartet que interpreta un repertori de les cançons més conegudas del pop espanyol dels anys 80, 90 i 2000, i alguns temes del pop- rock internacional.

Espectacle sobre el mite de Sherezade amb música en directe del compositor rus Nikolai Rimski-Korsakov. Autor: Joan Nave. Director i actor: Alberto Baño. Ballarines: Yolanda Peña i Alejandra García. Músics: Sandra Alfonso, violí; Paco Pérez Perelló, pianista.

Mickey Mouse ha decidit organitzar un festa aniversari per a celebrarels seus 100 anys. Quina millor manera que convidar tots els seusamics a recordar i disfrutar junts.