Dansa contemporània i col·loqui. Valencia Dancing Forward: Respira [Benicalap]
Coreografia: Esther López, Salva Rocher.
Direcció artística de Valencia Dancing Forward: Laura Bruña, Joan
Crespo i Rosa Folgado.
Datos básicos
17:00 h
Amfiteatre del Parc de Benicalap
Bus EMT 12 - 28
Actividades
Una reconeguda coral de veus mixtes dirigida per José Ramón Peinado ens proposa gaudir d’una hora de música fresca i divertida: un recorregut per la música pop dels segles XX i XXI: des de cançons de Bruno Lomas, Alaska, Hombres G, Raphael i Karina, fins a Coldplay, passant pels espirituals afroamericans.
Piter Pardo, the greatest exponent of the lowest common denominator of humour. Magic, music and monologue in a unique, fast-paced and interactive show.
Gran format de circ contemporani que recorre les tècniques circenses amb fascinants actuacions.
¿Vols estar immers en una pel·lícula? Amb el nostre cinema participatiu, és possible. Amb el popular clàssic de Tim Burton, Beetlejuice, protagonitzat per Michael Keaton, Geena Davis, Winona Ryder i Alec Baldwin.
Espectacle teatral compost per quatre peces còmiques: Fila 5 de Luis Montenegro, Dani i Joli van a ser molt feliços de Salva Ferriol, Xanadú de Chema Cardeña i Kilómetros de desacuerdo de Vanessa Gradolí.
Director: Juan Manuel Alarcón.